بلاگ

استودیو ضبط صدا

استودیو ضبط صدا | استودیو موسیقی | ضبط صدای خواننده | ضبط ساز | ضبط دوبله

۵/۵ - (۴ امتیاز)

ضبط صدای خواننده (وکال)

رکورد وکال با استفاده از میکروفون دیافراگم بزرگ مخصوص صدای خواننده

استودیو ضبط صدا

ضبط ساز (+ استریو)

ضبط ساز بوسیله میکروفن های متمرکز به صورت جُفتی برای رکوردهای استریو

گویندگی و دوبله

دِدروم مجهز به مانیتور + میز و صندلی برای گروه های دوبله، دکلمه و نریشن

استودیو موسیقی

میکس و مسترینگ

میکس و مسترینگ حرفه ای روی موزیک ضبط شده و خروجی با حداکثر کوالیتی

استودیو ضبط صدا

استودیو ضبط صدا همانطور که از نامش مشخص است مکانیست اختصاصا برای ضبط صدا، حالا این صدا میتواند صدای خواننده باشد یا ساز و یا حتی گویندگی و دوبلاژ. در استودیو های تجاری برخلاف استودیو های خانگی محل ضبط یعنی جایی که میکروفون فیکس شده است با محلی که اپراتور در حال صدابرداری است مجزاست. به اتاقی که میکروفن در آن قرار دارد و محل ضبط است ددروم یا واژه باکس را استفاده میکنند که کلمه دوم عامیانه تر اما کمی غیر حرفه ای تر است. به مکانی که اپراتور، صدابردار و یا ناظر ضبط قرار میگیرد اتاق فرمان گفته می شود. شاید در فیلم ها دیده باشید که شخصی در اتاقی در حال خواندن است و از طریق یک پنجره که بین دو اتاق قرار دارد به حاضرین در اتاق روبرویی نگاه میکند.

سفارش آهنگسازی

ضبط صدای خواننده (وکال) در استودیو ضبط صدا

به صدای خواننده وکال (Vocal) گفته می شود و در هر استودیویی حداقل یک میکروفون مخصوص ضبط وکال قرار دارد که در استودیو هنر صدا نیز همین موضوع صادق است. صدای خواننده در استودیو هنر صدا با بالاترین کیفیت بوسیله میکروفون دیافراگم بزرگ ضبط شده و بعد مورد پردازش قرار میگیرد

ضبط ساز (+ استریو) در استودیو صدابرداری

از انجایی که هر ساز رنگ صدایی مخصوص به خودش را دارد و میتواند وصعت اجرای آن متفاوت باشد چند میکروفون برای هر ساز توسط ما بررسی شده و بهترین میکروفون را برای هر ساز انتخاب میکنیم. ممکن یک ساز مانند “سنتور” یا “تنبک” نیاز به دو میکروفن به صورت همزمان داشته باشد که در این صورت ما از دو میکروفون مخصوص برای ضبط اینگونه سازها استفاده میکنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم

سفارش آهنگسازی

گویندگی و دوبله در استودیو ضبط صدا

ضبط دوبله از آنجایی که نیاز به تجهیزات گسترده تری نسبت به یک ضبط تک نفره دارد در هر استودیویی این امکان وجود ندارد، اما در استودیو ضبط صدای هنر صدا ما تمام تجهیزات مورد نیاز گروه های دوبله را فراهم کردیم، از میز دوبله گرفته تا مانیتور موجود در ددروم برای مشاهده کارکترها در فیلم در حال دوبله، تعداد هدفون ها، میکروفون ها و … همگی در استودیو هنر صدا از پیش برنامه ریزی شده اند.

مجوز آهنگ از وزارت فرهنگ و ارشاد

تمام عزیزانی که در استودیو هنر صدا اقدام به ضبط ، میکس و مسترینگ آهنگ یا آلبوم خودشان میکنند برای دریافت مجوز آثارشان میتوانند از طریق ما اقدام نمایید تا با یک تخفیف ارزشمند بتوانیم در مسیر پیشرفتشان کمکی کرده باشیم.

میکس و مسترینگ

میکس و مسترینگ آهنگ های ضبط شده در استودیو هنر صدا با بهترین کیفیت انجام خواهد شد و هنرمندان عزیز میتوانند با خیال راحت میکس اهنگ های خودشان را به تیم هنر صدا بسپارند.

جهت رزرو زمان برای ضبط با تلفن مجموعه تماس بگیرید:

آدرس استودیو: اصفهان، شهر بهارستان، خیابان طیب

دیدگاهتان را بنویسید